دانلود طرح توجیهی و بیزینس پلن احداث واحد چاپ صنعتی

دانلود طرح توجیهی و بیزینس پلن احداث واحد چاپ صنعتی

هدف از تدوین طرح توجیهی تاسیس واحد چاپ صنعتی:

مطالعات امکان سنجي ، مطالعات کارشناسي است که قبل از اجراي طرح هاي سرمايه گذاري اقتصادي انجام مي گيرد. دراين مطالعات از نگاه بازار , فني و مالي و اقتصادي طرح مورد بررسي و آناليز قرارگرفته و نتايج حاصل از آن به عنوان مبنائي براي تصميم گيري سرمايه گذاران مورد استفاده قرار مي گيرد، طرح حاضر طرح توجیهی ساخت واحد چاپ صنعتی میباشد.

اين مطالعات در قالب متدولوژي مطالعات امکان سنجي تهيه گرديده است و مطابق متدولوژي فوق, ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقيق معرفي شده و سپس بررسي هاي لازم روي بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فني در خصوص چگونگي توليد و امکانات سخت افزاري و نرم افزاري مورد نياز نيز شناسائي شده و در ﻧﻬايت ظرفيت هاي اقتصادي و حجم سرمايه گذاري مورد نياز براي اجراي طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمايه گذاران و علاقه مندان محترم بتوانند کليه اطلاعات مورد نياز را کسب و در جهت انجام سرمايه گذاري اقتصادي با ديد باز و مسير شفاف اقدام نمايند. اميد است اين مطالعات کمکي هر چند کوچک در راستاي توسعه صنعتي کشورمان باشد.

خلاصه ای از طرح توجیهی چاپ صنعتی:

نام محصول: پویه های صیادی

ظرفیت پیشنهادی طرح: ۵۰۰ تن در سال

موارد کاربرد: صنعت صیادی ( ثابت نگهداشتن موتور های صیادی)

مواد اولیه مصرفی عمده: اتیلن وینیل استات

زمین مورد نیاز: ۴۰۰۰۰ مترمربع

چاپ به معنی انتقال هر نوع حرف، نقش و تصوير بر روی يک ماده خاص، در تيراژ بالاتر از يک عدد است بطوريکه شکل و فرم انتقال يافته تغييری نکند. با اين تعريف هزاران کالا را پيرامون خود خواهيد يافت که به نوعی بر روی آنها چاپ صورت گرفته است. شيوه های چاپ را به طور کلی می توان به سه گروه عمده زير شامل چاپ مستقيم، چاپ غير مستقيم و چاپ غير تماسی تقسيم نمود.

  • چاپ مستقیم

ويژگی اين شيوه اين است که چاپ شونده به طور مستقيم با فرم چاپ در تماس می باشد. معمول ترين روشهای اين نوع چاپ عبارتند از لترپرس، داغی، فلکسو، ايچينگ، هليوگراور، سيلک اسکرين، چاپ مخمل، چاپ پارچه و پوشش UV، ورنی چاپ.

  • چاپ غیرمستقیم

در اين شيوه چاپ، سطح چاپ شونده به طور غير مستقيم با فرم چاپ در تماس است بدين معنی که نقش به سطوح ديگر منتقل شده و در نهايت به روی سطح مورد نظر چاپ می شود. معمول ترين روشهای اين نوع چاپ عبارتند از افست، تامپو و افست روی فلز. معروف ترين شيوه چاپ غير مستقيم، چاپ افست است که رابط چاپ (زينک) نقش را به روی لاستيک منتقل کرده و سپس طرح از روی لاستيک به سطح چاپ شونده انتقال می يابد.

  • چاپ غیرتماسی

در اين شيوه، چاپ در اثر تماس صورت نمی گيرد بلکه پودر يا جوهر به سطح چاپ شونده پاشيده می شود. معمول ترين نمونه های اين نوع چاپ عبارتند از ترموگرافی، چاپگرهای ليزری- جوهرافشان و فتوکپی.

انتخاب یک روش چاپ مشخص برای واحد چاپ صنعتی:

با در نظر گرفتن اين مساله که چاپ صنعتی طيف وسيعی از شيوه های چاپ را در بر می گيرد (بدين معنی که شيوه های گوناگونی از چاپ به دليل داشتن کاربردهای صنعتی در زير مجموعه عنوان “چاپ صنعتی” می گنجند)، تعيين يک روش در اين ميان که به تنهايی محق عنوان “چاپ صنعتی” باشد، انتخابی  بس دشوار است. اما بررسی کاربردهای روشهای گوناگون چاپ موید این حقیقت است که در مقام مقايسه می توان ادعا نمود چاپ بسته بندی از کاربردی ترين روش های چاپ صنعتی است که طيف وسيعی را پوشش می دهد.صنعت بسته بندی و به تبع آن چاپ بسته بندی در ايران صنعتی نوپا است که همچنان نياز به توسعه فراگير داشته و با توجه به نقشی که بسته بندی در توسعه صادرات غير نفتی و افزايش درآمد ارزی کشور می تواند ايفا کند، سرمايه گذاری برای رشد و توسعه همه جانبه آن امری است ضروری. چاپ بسته بندي از جمله رشته هايي از صنف چاپ است كه طي سالهاي اخير توسعه كمي و كيفي خوبي داشته اما در عين حال با وجود به خدمت گرفتن ماشين آلات پيشرفته هنوز درصد قابل توجهي از آثار چاپي بسته بندي قابل رقابت با نمونه هاي غربي خود نيستند. گستردگی صنعت بسته بندی باعث شده که شناخت خوبی برای اولويت بندی سرمايه گذاری در بخش های مختلف آن وجود نداشته باشد اما آنچه مسلم است اين است که در تقسيم بندی صنعت بسته بندی به گواهی آمارهای موجود، قوطی سازی را می توان يکی از مهم ترين شاخه های آن به حساب آورد که در حوزه چاپ، نيازمند چاپ بر روی فلز است با توجه به اينکه پتانسيل صنايع فرآوری محصولات کشاورزی و صنايع تبديلی کشورمان بسيار نامحدود است و اکثر محصولات غذايی کنسرو شده، آب ميوه، نوشابه و … قابل صادر شدن به ساير کشورها و…

ادامه توضیحات و بخش های دیگر در فایل طرح توجیهی

سرفصل های بیزینس پلن احداث واحد چاپ صنعتی:

معرفی محصول

نام و کد محصول

شماره تعرفه گمرکی

شرایط واردات

بررسی و ارائه استاندارد ملی

بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت

توضیح موارد مصرف و کاربرد

بررسی کالاهای جایگزین

اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز

کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول

شرایط صادرات

وضعیت عرضه و تقاضا

بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید

وضعیت طرح های جدید

بررسی اجمالی تکنولوژی تولید

نقاط ضعف و نقاط قوت تکنولوژی

بخش مالی طرح ( شامل ۵ سرفصل مختلف)

وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی

تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی

 

تعداد صفحات فایل طرح توجیهی: ۶۶ صفحه

نوع فرمت فایل طرح توجیهی: PDF

تعداد نفرات اشتغال زایی شده: ۲۴ نفر

 

برای دانلود طرح توجیهی و بیزینس پلن احداث واحد چاپ صنعتی از لینک زیر استفاده کنید.

IRT 27,900 – خرید

چنانچه در تامین سرمایه مشکلی دارید و نیازمند به وام گرفتن از بانک میباشید و یا قصد دارید برای طرح تان سرمایه گذار جذب کنید ، میتوانید با سفارش طرح توجیهی و سپس ارائه آن به افراد یا نهاد های مربوطه سرمایه مورد نیاز تان را تامین کنید .

 

به دلیل متغیر بودن قیمت ها بعد از دانلود فایل طرح توجیهی و امکان سنجی  قیمت های آن را بروز نمایید.

جهت آگاهی از کد های تخفیف ، سایت ما را در اینستاگرام دنبال کنید و طرح خود را با قیمت کمتری تهیه کنید .

اینستاگرام سایت طرح توجیهی(جهت عضویت کلیک کنید)

برخی از کاربرد های طرح توجیهی که در بالا آمده است :

درس کارآفرینی و کاربینی در دانشگاه ها و دانشکده ها(علمی کاربردی ، دولتی، پیام نور، غیر انتفاعی و آزاد)

دریافت وام و تسهیلات بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری

دریافت وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق کارآفرینی امید

دریافت وام از سامانه مشاغل خانگی

دریافت وام از سامانه کارا

گرفتن وام و تسهیلات از وزارت تعاون

ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات و وام بنگاه های زود بازده ایران

دریافت مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون

ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی

و مشاوره گرفتن درباره راه اندازی این شغل

و…

 

در صورت عدم رضایت از طرح توجیهی به FREEBP.IR@GMAIL.COM پیام دهید یا در قسمت نظرات همین مطلب مشکل خود را بنویسید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *